Jak ściągnąć więcej klientów na Twój plac?

Czasy w których klient przychodził do autokomisu z ulicy i brał auto, które akurat wpadało mu w oko, przeszły do lamusa wraz ze skrzeczącymi modemami. Internet spowodował, że świat bardzo się zmniejszył, w tej chwili tylko garstka osób kupuje samochodów nie szukając go wcześniej w sieci.

Dzięki temu doskonałemu narzędziu większość ludzi, zanim w ogóle wyjdzie z domu wie dokładnie co chce kupić, gdzie i ile to będzie kosztowało. Co więcej, dom opuszcza z wydrukowaną mapą, która zaprowadzi ich pod samą bramę miejsca, w którym chcą zrealizować swoja potrzebę. Internet sprawił że handlem samochodami rządzą nowe prawa i to co działało wczoraj, dzisiaj na pewno nie ściągnie na Twój plac klientów.

Jest prosty sposób aby przyciągnąć na Twój plac więcej klientów.

Jeśli na Twoim placu jest wiele samochodów w jednym segmencie, wystaw jeden pojazd w tym samym segmencie z mocno obniżoną ceną w stosunku do rocznika, przebiegu i wyposażenia.

Musisz wiedzieć jak Internauci poszukują samochodów w Internecie.  Najczęściej wchodzą na któryś z serwisów z ogłoszeniami, po czym wybierają w wyszukiwarce zaawansowanej satysfakcjonujące ich cechy pojazdu (najczęściej rocznik, przebieg). Wyniki jakie otrzymają sortują po cenie od najtańszej oferty i po kolei przeglądają ogłoszenia. Jeśli na samym początku odnajdą Twój pojazd w ich świadomości już na zawsze zostałeś najtańszym autokomisem w okolicy.

Taki samochód na pewno ściągnie do Ciebie na plac wiele klientów, którym Ty po prostu powiesz, że tamten model właśnie sprzedałeś ale masz inne równie interesujące samochody. Pozostało wprawnie przerzuć ich uwagę na inny model.  Jak to zrobić dowiesz się w innych artykułach.

Dodaj komentarz

Your email address will not be published.